نقش بازاریابی برشاخص های مالی ، اقتصادی و بیمه ای شرکت های بیمه |
:
ارضای نیازهای مشتریان گام بر میدارند، تعریف شده است. در واقع ارضای نیازهای مشتریان
هدف مشترك كلیه واحدها محسوب میشود و واحدها به حركت در این راستا افتخار
میكنند.اما این نگرش نیازمند آن است كه كاركنان یک حس تعلق و تعهدرا نسبت به سازمان
خود داشته باشند. در نتیجه میتوان كه سطح بالاترگرایش به بازار در سازمان میتواند باعث
افزایش روحیه كارگروهی و كار جمعی و درنتیجه افزایش تعهد در بین كاركنان سازمان شود
كه این امر منجر به عملكرد بهتر كاركنان و در نتیجه عملكرد بهتر و ایجاد منافع اقتصادی برای
سازمان خواهد شد.
توسعه روابط شخصی در مشتریان باعث ایجاد علاقه مندی و تعهد در مشتریان برای باقی
ماندن در گروه مشتریان شده، لذا این امر منجر به افزایش سوددهی خواهد شد
با توجه به توسعه سریع و روزافزون تكنولوژی و آگاهی اكثریت مشتریان از تكنولوژیهای
خرید متن کامل این پایان نامه :
مورد استفاده همواره برای جلب مشتری از بهترین و به روزترین تكنولوژی برای همگام بودن
با تغییرات و ایجاد سهولت برای مشتریان استفاده میشود
از آنجا كه مشتریان شركت در ارتباط مستقیم با كاركنان بوده و خدمات خود را از آنان دریافت
می نمایند پس بسیار حائز اهمیت است كه كاركنان از انگیزه و تعهد كافی برای برخورد با
مشتری و حفط او برای شركت برخوردار باشند كه در غیر اینصورت تمامی استراتژیها و
سرمایه گذاریهای سازمان در نبود انگیزه در كاركنان بی نتیجه خواهد بود.هر چه اطلاعات
كاركنان از وضعیت شركت و فعالیتهای رقبا بهتر باشد از آنجا كه آنان در ارتباط مستقیم با كار
و مشتری هستند بهتر می توانند فعالیتهای آتی خود را برنامه ریزی نمایند و راهكارهای
مناسبتری برای توسعه و بهبود عملكرد ارائه خواهند داد.
هر خدمت جدید متمایز از خدمات پیشین و متمایز از خدمات رقبا میتواند یک مزیت رقابتی
برای جلب مشتری به سوی شركت و سعی در نگه داشتن او باشد. هرچه یک شركت در
شناسایی نیازهای مشتریان بتواند سریع تر و كاراتر از رقبا عمل نماید و بتواند خدمت مورد
نیاز مشتری را شناسایی و ارائه نماید بدون شك از سهم بازار بیشتر و سود بیشتری برخوردار
خواهد بود.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-05-10] [ 11:38:00 ق.ظ ]
|