:

در دنیای كنونی بدلیل رشد و توسعه فن آوری های اطلاعاتی و الكترونیكی همواره بر

سرمایه گذاری و بهره گیری از آنها توجه بیشتری به نسبت گذشته می گردد. ازآن جهت كه بایست

این سرمایه گذاری ها با هدف كسب منافع سازمانی و توجیه اقتصادی صورت پذیرد. لذا داشتن

یک برنامه راهبردی ضروری است و بنظر می رسد كه باید از ابزارهای استاندارد و مطمئنی نیز

استفاده شود. ازسویی دیگر مباحث تجارت كشاورزی علی الخصوص بازاریابی كشاورزی امرزوه

به یک قید مهم در فروش محصول و عرضه ورودی های این بخش تبدیل شده و مستقیما با

اهداف كلان امنیت غذایی و استقلال كشورها نیز گره خورده است. بنابراین این پژوهش سعی

خرید متن کامل این پایان نامه :

 

پایان نامه

 

 

در معماری چنین ساختاری را دارد.

دراین پژوهش سعی شده تا با بهره گرفتن از نظرات خبرگان به معرفی ساختار واجزاء بازاریابی

محصولات كشاورزی بپردازیم و ضمن تهیه و بررسی فرایندها، نیازمندی ها، اهداف و انگیزه های

توسعه فن آوری اطلاعاتی به منظور استفاده آتی بدست آوریم. تا انشاءاالله در صورت امكان كشور

از فرایندهای سنتی رهایی و به سوی الكترونیكی كردن آنها گام جدی بردارد.

این پژوهش براساس روش پیمایشی به شناخت وضع موجود كسب وكار و رابطه میان اجزاء

پرداخته و با بهره گیری از روش پژوهش بنیادی به شناسایی آنها، كسب و تحلیل داده پرداخته و

درخاتمه با بهره گرفتن از شاخص های استانداردی كه در بررسی اعتبارسنجی مدل های ارائه شده در

طراحی و معماری سیستم های اطلاعاتی بكار می روند، سنجش اعتبار مدل ها را بررسی نموده

است.

این پژوهش با تاكید بر سه لایه نخست مدل كلان هرم معماری سازمانی و با بهره گرفتن از

چهارچوب كلی معماری سیستم های اطلاعاتی زكمن دیدگاه های مختلف هر یک از ذینفعان را

در سه لایه اول مدل زكمن بررسی و محصولات معماری خاصی را برای هر سلول از آن ارائه

نموده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...