:
امروزه کمتر مکان تجاری، مسکونی و صنعتی را می توان پیدا کرد که از انواع کابل ها استفاده نشده باشد، گستردگی استفاده از کابل ها در زندگی امروزی بشر، لزوم استفاده از تجهیزاتی جهت عیب یابی و مکان یابی خرابی کابل ها را روشن می کند.
با گسترش استفاده از کابل ها روش های مکان یابی خرابی کابل ها نیز روبه پیشرفت بوده و مسیر پویایی را پیموده است، هرچه به جلو پیش می رویم این روش ها از پیچیدگی بیشتری (و معمولا به همان نسبت از کیفیت و دقت بالاتری) برخوردارند. در این پروژه با نگاهی دقیق به سیر تکاملی و نیز انواع روش ها، مزایا و معایب هرکدام را برشمرده و در نهایت روش جدیدی را ارائه کرده، که این روش در ادامه سیر تکاملی روش های انعکاس سنجی بوده و از ویژگی های قابل ملاحظه ای برخوردار است.

لزوم بکارگیری این تجهیزات ما بر آن داشت که قدمی هرچند کوچک در این راه برداریم، و نگاهی دقیق تر و جامع تر به این مسئله داشته باشیم، و با ارائه راهکاری نو

خرید متن کامل این پایان نامه :

 

پایان نامه

 

 مکان یابی خرابی در کابل ها را کاربردی تر و سودمندتر از قبل بسازیم و در نهایت آن را به مرحله ساخت رسانده و نمونه ای عملی از آن ارائه شده است.

در فصل اول ابتدا انواع خطاها تعریف شده و سپس مروری به انواع روش های ردیابی می پردازد.
در فصل سوم قسمت نرم افزار این پروژه ارائه شده که شامل نرم افزار میکرو کنترلرها و کامپیوتر می باشد.
در نهایت در فصل آخر به نتیجه گیری انواع روش های موجود پرداخته و مزایا و معایب و نحوه ادامه کار بر روی روش های مکان یابی را تشریح کرده است.
امید است که ارائه این پروژه در این راه مفید و موثر واقع شود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...